IDENTITET

Å skape en identitet for din bedrift eller ditt produkt er ikke lenger bare logo, farger, typografi og bilder. En selgende identitet skal representere essensen av din bedrift. Strategi og design skal støtte opp under hverandre. Et sammenhengende design i alle ledd gjør din identitet gjenkjennbar for dine kunder, og skaper tillit. I samarbeid med deg lager vi en helhetlig og lønnsom profil for din bedrift.

Vi tar oss tid til å høre på dine ønsker og tilbakemeldinger. Ved hjelp av en tett dialog leverer vi design som skaper tillit til dine kunder og er salgsfremmende for din bedrift. Logodesign, farger, typografi, emballasje, nettsider og grafiske elementer er alle viktige deler i en merkevare og vår visjon er å skape et uttrykk som gjør deg synlig enten det er på papiret eller digitalt.

PROFIL

Vi hjelper deg med design av alt fra logo til hele den visuelle profilen. Til slutt leverer vi en profilhåndbok med retningslinjer for din bedriftsidentitet som inneholder  all bruk av logo, farger, typografi og grafiske elementer i et enkelt og oversiktlig dokument.

LOGO

En logo er et element som representerer en hel bedrift eller en merkevare. Unik, gjenkjennelig design som skiller din bedrift eller merkevare fra konkurrentene ved første øyekast. Dette er det viktigste en bedrift har, og skaper grunnlaget for resten av bedriftens profil.

FARGER

Farger gir umiddelbare assosiasjoner til kvaliteter og egenskaper, og kan også påvirke humøret vårt. Det er også en viktig faktor til hva vi husker, og hvor godt vi husker det. Å velge riktig farge kan dermed føre til større gjenkjennelse og en mer vellykket bedrift.